Search this site
Embedded Files
Skip to main content
Skip to navigation
Mihai Eminescu Alexandria
Prezentare
Misiune
Istoric
Resurse umane
Documente
Oferta educațională
ROI
ROF
PDI
Rapoarte/ Management
Calitate
Erasmus+
Erasmus KA2- WI-MI
Newsletter
Schools Coding, Robots Meeting - KA2
Young journalists of today- KA 2
Profesori pregatiti pentru o scoala digitala
Proiecte eTwinning
Proiecte educaționale
Activități extracurriculare
Evenimente
Concursuri școlare
Examene naționale
Evaluare cls. a II-a , a IV-a, a VI-a
Evaluare cls. a VIII-a
Admitere liceu
Înscriere clasa pregătitoare
Ziarul școlii
Informații publice
Protecția datelor
Informare privind gradul de vaccinare împotriva Covid-19
BURSE ȘCOLARE
BURSE SOCIALE
Contact
Mihai Eminescu Alexandria
Prezentare
Misiune
Istoric
Resurse umane
Documente
Oferta educațională
ROI
ROF
PDI
Rapoarte/ Management
Calitate
Erasmus+
Erasmus KA2- WI-MI
Newsletter
Schools Coding, Robots Meeting - KA2
Young journalists of today- KA 2
Profesori pregatiti pentru o scoala digitala
Proiecte eTwinning
Proiecte educaționale
Activități extracurriculare
Evenimente
Concursuri școlare
Examene naționale
Evaluare cls. a II-a , a IV-a, a VI-a
Evaluare cls. a VIII-a
Admitere liceu
Înscriere clasa pregătitoare
Ziarul școlii
Informații publice
Protecția datelor
Informare privind gradul de vaccinare împotriva Covid-19
BURSE ȘCOLARE
BURSE SOCIALE
Contact
More
Prezentare
Misiune
Istoric
Resurse umane
Documente
Oferta educațională
ROI
ROF
PDI
Rapoarte/ Management
Calitate
Erasmus+
Erasmus KA2- WI-MI
Newsletter
Schools Coding, Robots Meeting - KA2
Young journalists of today- KA 2
Profesori pregatiti pentru o scoala digitala
Proiecte eTwinning
Proiecte educaționale
Activități extracurriculare
Evenimente
Concursuri școlare
Examene naționale
Evaluare cls. a II-a , a IV-a, a VI-a
Evaluare cls. a VIII-a
Admitere liceu
Înscriere clasa pregătitoare
Ziarul școlii
Informații publice
Protecția datelor
Informare privind gradul de vaccinare împotriva Covid-19
BURSE ȘCOLARE
BURSE SOCIALE
Contact
BURSE SOCIALE
Report abuse
Page details
Page updated
Report abuse